torsdag 28 februari 2008

Carry you home

Mamma och lillebror har vart här i snart en vecka. Eller ja, Pontus har sovit här sen de kom och mamma nån gång emellanåt.. Men imorgon ska de bege sig hemåt.
Älskling och jag bokade även tågbiljetter igår, så påskhelgen ska vi spendera hemma hos mamma i dalsland. Ska visa honom hålan som Gud glömde..

Till sak; igår var han helt jävla underbar. Lät bli datorn hela kvällen, och var allmänt kramig. Mer av det tack! Sen låg vi och pratade igårkväll, och han gjorde ganska klart för mig att jag var hans tjej och att han inte ville förlora mig.
Varpå jag kontrade med att han kommer aldrig att göra det, han har aldrig gjort det. Mitt hjärta har alltid tillhört honom.
Nu ska vi bara få resten av världen att sluta tvivla på oss och istället glädja sig för oss till 110%, för som det känns just nu så är det jag och han mot världen.

Förstår inte varför folk inte förstår. Vi hör ihop. Det är såhär det ska vara.



"A song for your heart, but when it is quiet,
I know what it means and I'll carry you home.
I'll carry you home."

Inga kommentarer: