onsdag 6 februari 2008

Vuxenpoäng

Jomenvisst, igår fick han sitt namn på dörren. Adressändring gjordes. Nu är det fan i mig officiellt. Mia und Per goes sambo. Haha. Känns lite småsjukt när man pratar om det, nu är det liksom "Hemma hos oss" istället för hemma hos mig. Men det känns helt jävla underbart bra.
Vi vad även runt div. färghandlar och hämtade färgprover igår. Ska måla om i vardagsrummet. Vet inte helt hundra vad det blir än, men vi har i alla fall tänkt ha en mörk fondvägg och sen tre ljusare väggar. Kommer bli så bra så bra.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig elva så jag kan dra mig mot busstationen. Ska till farsgubbens verkstad och städa litet. Dra in lite pengar. Behövs alltid. Speciellt då man inga pengar har.

Nej, borsta tänderna kanke, och börja klä på sig lite smått.
Puss å kram å knus å kläm

Inga kommentarer: