tisdag 18 mars 2008

Mitt hjärta är ditt

"Prata med mig, berätta. Det är alltid lättare att förstå då."
Jag vet det. Men ibland så vet man inte alltid varför man mår som man mår, och när du hela tiden ältar "varför är du sur?!" femhundrafemtioelva gånger så är det väl självklart att jag lackar? Det gör du med om folk tjatar.

På torsdag rymmer vi. 12.30 typ går tåget från stockholms central. 5 dagar hos mamma i dalsland. Det ska bli så skönt att komma iväg ett tag. Lite miljöombyte. Slippa tänka. Bara vara. Bara rå om varandra.

Testade idag igen. Mest på skoj, eller vad man ska säga. Men det gav inget resultat, det gav inte det resultat som vi hade hoppats på. Eller ja, för min del är det väl upp och ner på den fronten, men han vart helt klart besviken. Men händer det så händer det. Varför ha bråttom?
Älskar honom lika mycket ändå.

Lite drygt 1 vecka kvar tills hans fyller år nu. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska ge honom. Eller ja, han ska få en ny ring till läppen men sen då? Haha, får väl införskaffa lite porriga underkläder och ge honom en het natt. Nej, men skämt och sido. Är det någon läsare som har något förslag?

Nej, nu ska jag gå in och joina älsklingen (sågverket) i sängen igen, och göra ett nytt försök med att sova.
Ska även försöka bättra mig vad gäller skrivandet här, har börjat få lite klagomål.. Hehe.

Nighty night, suckers!

1 kommentar:

Anonym sa...

miss you... :/ *pussa på*