tisdag 27 maj 2008

All the way 4 U

Poets of the fall säger inget mer än så. Deras musik är kärlek. Hittade deras senaste skiva (Carnival of rust) i skivhyllan. Fick den (och lite andra skivor) i original av en bekant när jag tatuerade hans tjej. Men har inte lyssnat så vidare mycket på den, förrän nu. Och det är kärlek. Och jag hatar mig själv för att jag inte har lyssnat mer på dom. JÄVLAR säger jag bara!

Och givetvis finns det en låt på denna skiva som jag rakt upp och ner dedikerar till min andra halva. "All the way/4U".
Du får tro vad du vill, men jag gör allt för dig. Utan att tveka.
Så, Per Erik Granberg, den här är till dig. Jag önskar jag kunde förklara hur jävla mycket jag älskar dig, men orden räcker inte till.




"Oh my love, if it's all I can do, I'll take the fall 4 U
cos I will soar when I lay down with you and give my all 4 U"

Inga kommentarer: