tisdag 20 maj 2008

"Det tror jag då rakt inte!"

Ja, vad säger man? Igår kväll låg jag och älsklingen och diskuterade bröststorlekar. Man har inte roligare än man gör sig, right? Haha
Så kom vi in på Frugans bröst. Men vi var inte helt säkra på vem av oss som hade rätt, så vi var ju tvungna att ringa upp henne och fråga. Älsklingen frågade, och när jag väl fick telefonen så var hennes första kommentar;
"Vad är det för snack om MINA bröst?! Vadå, tycker du att jag har SMÅ bröst!?"
Jäjä, nu är det problemet ur världen i alla fall.

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli lite mer och på att Z. ska komma hit och tatuera sig. Få in lite pengar, aldrig fel.
Har även roat mig lite på bilddagboken i brist på annan sysselsättning.

Nej nu ska jag försöka göra lite nytta. Eller nåt åt det hållet i alla fall. Det låter bra.

Inga kommentarer: