söndag 18 maj 2008

Härifrån till evigheten

4 månader idag och det är lite som skulle behöva komma ut.

Per Erik Granberg;
Även om jag skulle försöka förklara för dig vad du betyder för mig, eller hur mycket mitt hjärta värker då vassa ord flyger genom luften, även om jag skulle försöka förklara hur mycket jag saknar dig när du inte är här – så skulle orden inte räcka till. För det finns inte ett enda ord som är stort nog för att förklara den känslan du ger mig. Jag älskar dig räcker inte till.

Det är dig jag ska leva med, det är du som gör mig hel. Mitt hjärta tillhör dig, mina tankar är alltid hos dig. Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar.
Du är kärlek personifierad.

Jag älskar dig mer än livet!



"Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn't see
You parted my lips
When I couldn't breathe
Thank you for loving me"

Inga kommentarer: