torsdag 29 juli 2010

On the road again

Nu var vi på väg. Åkte hemifrån vid typ 9 imorse. Åkte och hämtade en bakfull Mats, men det är självförvållat så tycker inte synd om honom. Hehe.
Jag är placerad i baksätet idag, men inte gråter jag för det, har ju Mathilda här bak med mig. Inte för att hon är så bra sällskap just för tillfället, hon har sovit sedan en dryg halvtimme tillbaka.
Vet inte hur hon kan vara trött men men, det är väl som med de flesta barn att de somnar så fort man startar bilen typ.

Mamma vet inte om att vi är på väg än, hon tror att vi ska åka fram emot eftermiddagen, men nu kommer vi vara framme då ungefär istället.
Skönt att komma bort lite grann.
Även om jag får spendera 3 nätter utan min andra halva.

Det var väl det jag hade att säga för tillfället. Återkommer väl sen kanske. Om inte annat sen när vi kommit fram.

Later!

Inga kommentarer: