onsdag 28 juli 2010

Så var det menat


Nu har vi flyttat hem till lägenheten igen, i alla fall för en natt.
Imorgon faller det sig så att vi ska ut på äventyr igen - Road trip!
Älsklingen och Mats ska till Göteborg och husera och på vägen dit så släpper dom av mig och Mathilda hemma hos mamma, så vi ska husera där.
Eller så kan man kanske säga att älsklingen ska till Göteborg och bränna pengar och jag ska till mamma och tjäna pengar. Så jag har packat mina portföljer med diverse nålar och skit, så nu återstår det att se om det ramlar in någon som är sugen på att få bläck under huden - finns i alla fall några säkra kort.
Hur som helst kommer jag sakna min andra halva löjligt mycket!!!

Ska försöka uppdatera snart igen, kanske efter vägen imorgon, minidatorn ska ju med så vem vet.

Nu åskar det här så börjar kanske bli dags att släcka ner.

1 kommentar:

Anna Lundin sa...

Aha vad roligt :D

Tjäna pengar är ju aldrig fel. :D
Åh vill gadda mig igen. vill ha en massa.. har en del som jag vill ha. Men får se när man ska ha tid och pengar att göra det.

Hoppas ni får det bra. :D