onsdag 10 augusti 2011

Underbara liv

Stress. Stress. Stress.
Veckan började dåligt och har fortsatt i samma mönster. Det ena stressmomentet byter av det andra.

Mitt liv just nu består av plugg. Huvudet håller på att explodera och det känns som om jag inte fattar någonting övht och imorgon är det tenta samma sak på fredag. Behöver jag ens säga att jag längtar till lördag så jag bara kan lägga allt vad tenta bakom mig för stunden i alla fall.

Per hämtar skrutt på dagis idag och ska ha hemma förmodligen över hela helgen. Och det är jag jävligt tacksam för!
Bara tanken på att kunna ägna helgen åt att landa, samla huvudet osv är en sporre bara det.

Nä, ska nöta vidare här nu. Det var allt från mig.
(jag har förövrigt kommit in som andra reserv på förskollärarutbildning nu i höst. Nu ska jag bara hoppas att i alla fall 2 tackar nej till att delta:....)


1 kommentar:

Sandra sa...

Du klarar det där gumman, kämpa på! Och jag håller tummarna för att du kommer in! puss o kram!! :)