lördag 10 december 2011

To make me all that I am

Woho!
Har kommit in på Filosofi A, så v. 4 börjar jag den, 50% studietakt helt internetbaserad. Känns sjukt bra!

Farsgubben och jag hade en heldag i onsdags. Julhandling bland annat. Valde ut gardiner till honom med. Fick med mig 2 blommor och 2 rullar tapet med. Tack pappa!
Så nu är operation fondvägg både påbörjad och avklarad i köket - och fy fan vad bra det blev! (om man får säga så när man gjort det själv?).
Första gången jag tapetserar själv, och med mönsterpass dessutom. Så nu är den där förbannade sprickan i väggen, spacklad och övertapetserad = ett minne blott.
Före och efter bild kommer upp så fort jag orkar tömma kameran.

I övrigt är det lugnt. Värsta stressen med skolan har jag lagt bakom mig, och jag har efter den här veckan börjat känna mig som människa igen. Men nästa vecka är det på't igen, påbörja ett par uppgifter.

Det var väl det hela.
Ville egentligen bara dela med mig av att jag hade blivit antagen. Haha. Men nu fick ni lite bonus med.

1 kommentar:

Anna Blivande tvåbarnsmamma sa...

Åh Okej. Tack så mycket Mia. Då ska jag titta där. Du vet inte var man kan få tag i fragglarna?