fredag 2 december 2011

The fire's in your heart

Så var det fredag igen.
Och det är bara ett evigt plugg, längtar som fan tills nästa vecka för då lugnar det ner sig ett par snäpp, sista stressmomentet ska vara inne på måndag och efter det så kanske man kan bli människa igen, i alla fall få sova på nätterna.

Det är en hyfsat bra fredag med, precis vunnit en auktion på tradera. En helt ny jacka. Blev överbjuden när det var 2 min kvar, men jag hann lägga ett högre bud och vann den. Så nu slipper man frysa i vinter med. Haha.
Har dessutom fått hem mina förstoringar som jag beställde i söndags från fujidirekt och även ett par julklappar åt släkt och vänner. Så nu fattas det bara julklappar till 2 av mina bröder och min lillasyster, sen är allt kirrat.

Har väl inte så mycket att dela med mig av egentligen, men nu vet ni att vi lever i alla fall..

Inga kommentarer: