måndag 15 oktober 2007

It brings out the worst in me, when you're not around

var det dags igen.
Helgen blev bra, trots en dålig start. På fredagen gick jag och Sara till mobergs, lagom fattiga och hela kvällen blev off.. men men.
På lördagen inhandlade vi varsin vinare och började hemma, med siktet inställt på bistro. Men så blev det inte, vi satte oss på en buss mot stockholm, hoppade av vid söderhalls trafikplats där Anna och hennes pojk hämtade upp oss, och så hamnade vi i Rimbo.
Där lärde vi Sara dricka tequila och sen hamnade vi på stadion. När klockan närmade sig 1 så styrde vi färden hem till Anna igen för att hämta sprit och sedan styrde vi färden mot Norrtälje och hem till mig.
Väl där blev det groggande med J. och P... Elin och Lois kom förbi en stund. Niklas ramlade förbi och en Matte som vi raggade upp genom mitt fönster.. Närmare 4 ramlade Nenne, Mats och Per in. Ju fler desto bättre.. hehe..

Det var hur kul som helst och kvällen/natten/morgonen avrundades framåt 06.. Jag och sara kom i säng vid 06.30..
Det där tål att upprepas, galet kul!

Idag har jag jobbat mellan 11-14, blev lite klirr i kassan i alla fall. Mer än jag hade så.
Jelika ringde och pratade av sig lite, och jag kan inte annat än säga - FY FAN för vissa.
Har även pratat lite med Mia och Neo via cam, han är så underbart söt den gossen.. värsta charmknutten, fick massa slängkyssar genom camen. Sötaste 1åringen ever.

Vissa människor lämnar tydligare spår i hjärtat än andra, och vissa kommer alltid att betyda mer än vad de andra gör. Ibland är vatten tjockare än blod.
Han kommer alltid att betyda massor, trots det han gjort.
Och jag skulle kunna göra allt för att få känna honom andas i min nacke en gång till.
Och vissa sekunder önskar man att man kunde vrida tiden tillbaka tills innan allt blev knas.
Men jag vet att det är för det bästa det som hände.
Vi ska bara vara vänner, så är det.. Men visst känns det fortfarande. Och det kommer det alltid att göra.
Och förlåt om någon tog illa upp av det här stycket.

Vill ha det där som alla pratar om.
Närheten. Gränslös kärlek. Känna sig uppskattad.
Någon?

Nej,
nu ska jag ge mig.
Duscha och sen sova. typ. eller något.
Puss

Inga kommentarer: