tisdag 30 oktober 2007

Du får gärna komma hit

Blir så trött. Började 16.30 idag för att jag skulle fylla i en tatuering på en tjej i nacken. Kom till jobbet vid 16.00 bara för att få reda på att chefen hade skrivit fel i boken och jag inte alls hade någon tatuering inbokad. Jätteskoj. Verkligen. Hade inte behövt gå dit över huvud taget. Men men. Vad gör man? Jag är i alla fall ledig torsdag-måndag så jag ska väl inte gråta.

Kom precis innanför dörren typ. Vart på Ikea med Per, Mats och Nenne. Trevligt trevligt. Åkte till uppsala på 40 min och gick på ikea i 15 min typ. Mer än så hann vi inte innan de stängde. Så vi skulle väl ta en tur dit lite längre fram och vara där ett längre tag. Menar, 15 min på ikea, det hinner man ingenting på. Fick i alla fall med mig lite grann hem:
  • 10 pack glödlampor
  • svart väggdekor till garderoberna i hallen. (kommer bli apsnyggt)
  • 100 pack värmeljus

Sedan tog vi en sväng förbi flygfyren, så jag passade på att köpa kattsand då vi ändå hade Pers bil så jag slapp bära 10kg kattsand hem (inte kul alls). Köpte även hem lite frukt och så, det var ett tag sedan man hade det hemma. Följde med Mats hem en sväng med och kollade in hallen, där de hade målat om. Vart riktigt nice, plus att han hade fått upp en spegelvägg där.

Nej, nu ska jag greja lite med mitt. Orkar säkerligen få in ett till inlägg här senare, annars så skrivs det kanske lite mer imorgon.

"Jag kan inte reglerna i spelet, men du får gärna komma hit"

Inga kommentarer: