lördag 22 november 2008

Snö och filmkväll

yeah, flyger solo ikväll, eller ja, nästan. Min andra halva är hos M och leker lite och kommer väl förmodligen hem senare inatt.
Nu sitter jag här och förbannar snön utanför fönstret, tröttsamt skitväder. Kallt, blött och halt. Bort!!
Väntar även på S och M som ska komma hit och leka med mig här i min ensamhet. Dom har tydligen laddat upp med fler filmer än 1 och färre än 5 som vi ska titta på ikväll, så vi har att göra. Funtar även på att poppa lite popcorn till det, blir nog nice..

Nu är det typ bara en vecka kvar tills första advent, satan det går fort! Snart är det julafton, grattis till mig och nyårsafton. Sen är det bara 3 månader kvar tills vårat lilla underverk är här hos oss. Längtar så! Nej, nu ska jag återgå till att titta på slutet på Bring it on! filmen suger men vad gör man?

Over and out!
Älskar dig Per Erik Granberg och våran skrutta därinne!

Inga kommentarer: