onsdag 17 december 2008

En vecka

Haha, det är helt jävla sjukt när man tänker efter, nästa vecka är det julafton. Nästa onsdag. Helt sjukt. Så med andra ord blir jag ett år äldre nästa torsdag. Det går fort. Det är väl det minsta man kan säga.
Nog om det.

Sitter och lyssnarNightwish och jag hade fan glömt (fattar ni - GLÖMT!) hur jävla bra dom faktiskt var (och är). Shame on me! Gillade dock mer när Tarja sjöng så. Men men. Life goes on.
Idag ska vi i alla fall till BM igen, väga, mäta mage och lyssna på hjärtat. Så ska jag även be om att dom ska kolla mitt blodvärde för att se om det ändrats något, vill gärna komma ner till att få äta järntabletter EN gång om dagen istället för TVÅ. Just nu så suger det, för man måste planera hur man ska äta, och det är lite lagom tröttsamt sådär. Så jag håller tummarna.

Ska även iväg och handla lite sen efter vi har vart hos BM, handla hem så vi klarar oss fram till jul med mat och så. På söndag ska vi handla hem allt som vi ska äta på jul så. Även lite så man kan börja fixa lite med julgodiset. Hehe. Kommer bli mys.

Nej, vika in tvätten nu. Jättekul verkligen, men vad gör man? Har i alla fall tvättat upp allting snart så vi kan gömma undan tvättställningen ett tag, skönt!

Inga kommentarer: