torsdag 18 december 2008

Torsdag

Igår var vi hos barnmorskan igen. Vågen visade att jag gått upp 3 kilo allt som allt hittills, och fortsätter det såhär så är det lugna puckar, då är det inte så mycket att göra sig av med sen. Hehe. Och ingen är gladare än jag!! Blodvärdet hade gått upp det med, vilket känns bra, det har gått från 106 till 120, men jag skulle fortsätta med järntabletterna 2 gånger om dagen. Vilket suger lite grann, men vad gör man inte?
Fick lyssna lite på hjärtat med, och slagen varierade mellan 150-153 slag så det var bra. Sf-måttet låg på 25 cm så det var bra det med. Höll sig till kurvan. Hoppas det fortsätter så.

Skruttan känner jag typ hela tiden nu. Sällan hon ligger still när jag sitter still. Och allra mest rör hon sig när vi ska sova (!) vad är det om liksom? Det är ju inte lite svårt att somna när någon ligger och sparkar i sidan på magen rätt ner i madrassen?

Nej, nu ska jag packa in älsklingens julklapp. Tänker inte skriva ut vad det är, i och med att jag inte vet när han är inne här och läser, så det är säkrast att låta bli. Haha.

Älskar min hane och vårat hjärta därinne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad skönt att det hade gått upp! Det där med att hon eh vaken när du vilar *hehe* Det eh tyvärr så att när du rör på dig så vaggas dom till sömns av det, och när det eh dags för dig att vila då har dom vilat upp sig. Och "time to kick ass" ;)