måndag 29 december 2008

Skavsår

Lillskruttan (som förövrigt numer tilltalas som Mathilda) lever rövare därinne. Känns som hon börjar möblera om så fort man slappnar av lite. Haha. Men det är bara mys! Nu kan man dessutom retas med henne genom att putta på magen, vilket resulterar i att man får en spark tillbaka.. Vi längtar oss tokiga!!
Idag är det i alla fall bara 90 dagar kvar, med andra ord 3 månader, exakt på dagen, kvar tills dess hon är beräknad att komma till oss.

Nu är julhelgen över i alla fall, och jag har blivit ett år äldre med. Fick en massa plock i julklapp. Av älsklingen fick jag;

  • Christina Aguileras nya parfym Inspire + body lotion och duschcreme
  • En hårtork med div. tillbehör så man kan få till extra volym och sådär

Och älsklingen fick en ny mobiltelefon av mig i julklapp då hans hade gått sönder. Sen fick vi massa nödvändiga saker av släkt och så. Däribland ett 220x200 cm täcke! så nu både räcker det och blir över. Hehe.

I lördags var vi ut och kikade lite i affärer och jag köpte mig ett par nya skor, och visst fan är det underbart innan man har gått in skorna ordentligt? Har i alla fall orkat dra på mig ett skavsår från helvete på vänster fot. Compeed is the shit!

Imorgon någon gång på morgonen ska jag och älsklingen ta oss en road trip, vi ska bege oss till dalsland för att fira nyår med mamma och småbröderna. Återkommer till Norrtälje den 4e januari igen.

Gott nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska hon heta Mathilda ? Sött :D