fredag 25 september 2009

Ab imo pectore - av hela mitt hjärta

Föregående inlägg skulle blivit på tok för långt om jag lagt allt i ett inlägg, och man vet ju själv hur man är, blir inläggen för långa så spånar man bara igenom dom. Hehe.

I alla fall, lite update om allt annat då.
Vi har nu bytt ut liggdelen mot våran (vrålsnygga!) sittdel, då damen inte behagar ligga ner längre utan vill titta på världen, och det är ju fullt förståeligt.
Just nu ligger hon på golvet och pratar med speldosan.

Och jag, jag saknar min andra halva som är ute på äventyr med sin far. Men han kommer väl hem om några timmar, dom gav sig iväg vid typ 5 imorse så han har vart borta en hel evighet känns det som.
Kärlek är inte att vänta ut stormen, det är att lära sig att dansa i regnet!
Älskar honom mer än allt.
Ab imo pectore - Av hela mitt hjärta


2 kommentarer:

Denise sa...

Svarar på din kommentar på min blogg här istället. Så bra att han har skype, klart vi måste skype:a nån kväll :)Hoppas allt är bra med familjen! SAKNAR DIG. Puss

Patricia sa...

Kul att åka iväg på lite äventyr :) Komma bort från vardagen sådär..

Härligt att ni har börjat använda sittdelen till vagnen, nu märks det verkligen att våra brudar har gått & blivit "stora".. ångest blandad med glädje :P

Klart att vi ska ses snart! Har bara haft så jävla mycket den senaste tiden och känt mig allmänt slö & asocial.. nu är det dock bra igen, orka vara nere när det är så här fint väder liksom! :p

Denna vecka är rätt knökad för oss, men nästa? Hur ser det ut för er? :) Massa kramar (tack för ditt sms igår också <3)