fredag 8 juli 2011

Åh vad roligt

Min barnfria fredagkväll spenderar jag med näsan i en kursbok. Fundamentalism och helig terror är dagens ämne. Roligare har man kanske haft det men jag kan ju trösta mig med att det är intressant.... Alltid något.

Byrån i skruttens rum är färdig nu i alla fall, knopparna kom idag och det kunde inte ha blivit bättre, blev till och med bättre än jag föreställde mig det i huvudet.

Dagen i övrigt har spenderats med promenad i värmen. Köpt en toasits till skrutt, pottränings-premiären närmar sig.. Har ju mjukstartat lite och jag kan meddela att hon inte är glad över det. Vi var även förbi sjukhuset och växlade några ord med Matte, samt langade över lite fredagsmys i form av choklad och bilar.

Och ja, skrutt är hos sin far och jag sitter med min bok, som jag nu ska återgå till....

Later!


Inga kommentarer: