måndag 4 juli 2011

Kliar i fingrarna

Skrutten ligger fortfarande över 39 på tempen och det resulterar i att hon för stunden är väldigt, väldigt, väldigt kramig och sitter som ett klistermärke på mig och jag lämnar rummet. Lilla skrutten!
Blir hemma från dagis både idag och imorgon med andra ord. Håller tummarna att hon får komma dit på onsdag i alla fall, sista dagen innan 4 veckors ledighet för henne.

Och jag kan ju säga som såhär att byrån var mycket finare än på bilden och nu kliar det i fingrarna ordentligt... Har rotat fram färg, sandpapper och annat, så ikväll när skrutten somnat blir det väl att slipa byrån och grunda den. Åh det kommer bli så fint!
Efter det är gjort så ska jag sätta mig med näsan i böckerna och läsa lite. Jävla massa läsning, känns som om böckerna aldrig tar slut.

(Har dessutom betalat in boendekostnaden till ölands djurpark och astrid lindgrens värld nu)



Inga kommentarer: