tisdag 5 juli 2011

Det tar sig

Fick sovmorgon imorse, det händer ju inte varje dag direkt om man säger så.
Iofs så vaknade hon runt 3 imorse och tyckte att vi skulle gå upp, inte riktigt helt okej tid om man säger så. Men när hon väl somnade om så sov vi fram till typ 10.
Lite feber är allt kvar, 38.2 låg det på nu när jag tempade, så det verkar inte som att det blir något dagis imorgon heller för skrutt, men ska ringa upp till dagis snart och höra efter vad dom tycker.

Igår kväll så grundade jag byrån och idag har jag strukit på första lagret med den vita färgen, krävs i alla fall minst 1 lager till.
Det kommer i alla fall bli sjukt bra när det är färdigt. Åh, vad jag gillar att hålla på!

Sitter nu och funderar på om jag ska ta tag i ugnen och rengöra den, men det är ju så fruktansvärt tråkigt att hålla på med det. Men det måste ju göras.
Senare i eftermiddag blir det i alla fall upp och handla lite.

Inga kommentarer: