fredag 2 november 2007

In joy and sorrow

Ja, vad ska man göra? klockan är mitt i natten och jag är inte trött. Sara-söt ligger och halvsover (sover?) på den andra soffan med Signe på magen. Så gulligt så. Själv sitter man här, mtv är på och de spelar mer sugig musik än någonsin. Hörde dock en låt tidigare idag som jag diggade som fan, lite power-metal stuk över det hela, men skrev jag ner vad den hette? NEJ! så nu blir det till att hålla god min och hoppas på att de spelar den igen. Men det lär ju inte hända inom den närmaste framtiden, och absolut inte när jag tittar. Blöh! (minst sagt). Har dessutom suttit och lärt Sara en mening på spanska. Tienes la llave de mi corazon. Vackra ord.

Imorgon (idag) blir det dock utgång, med Sara-söt, Denise (kusinen) och hennes polare My. Ska bli trevligt. Får se till så det inte blir för mycket, för min egen del, för de andra är det rätt lugnt. Kanske. Förhoppningsvis.
Jag är kramig! Ge mig någon att krama på! Någon?

Kärat ner mig i en låt igen. Skräll. Det har ju aldrig hänt förr. Den är galet skön. HIM - In joy and sorrow



"oh girl, we are the same
we are young and lost and so afraid
there's no cure for the pain
no shelter from the rain
all our prayers seem to fail

in joy and sorrow my home's in your arms
in world so hollow
it's breaking my heart"

Inga kommentarer: