söndag 30 december 2007

I'd give you my heart

Here's the deal;
har kommit fram till att jag behöver kärlek. Inte kärlek på vänskaplig nivå, det har jag. Och jag älskar er alla från botten av mitt hjärta. Nej, nu pratar jag om det där fenomenet pojkvän/flickvän-kärlek. Jag har ignorerat det länge, men idag (nu!) kom det över mig att jag behöver det, vare sig jag vill det eller inte. Jag behöver någon som behöver mig.
Men vågar jag släppa någon inpå mig, vågar jag öppna mig så igen, vågar jag lita på någon på det sättet igen? Jag bara frågar.
Och hur gör man?

Jag följer en tjej's blogg troget. Och hon har funnit det där alla pratar om. Varför kan inte jag göra det? Vad gör jag för fel? Är det överhuvudtaget jag som gör fel? Eller är jag bara för blind för att se?

Jag undrar bara. Och jag ber om ursäkt för att jag tagit upp din tid.
Men känslan kom över mig och gav mig en käftsmäll.

Skulle du älska mig om jag var någon annan än den jag är?

Inga kommentarer: