söndag 10 maj 2009

Den druckne matrosens sång

Beroendelåt #1 just för tillfället...
Thåströms cover på Dan Anderssons visa/dikt "Den druckne matrosens sång".
Lyssna och njut!



Just nu befinner vi oss ute i spillan. Jag har egentid. Mathilda är ute och åker vagn med sin farmor, älsklingen är ute och jobbar lite. Och själv sitter man här och fördriver tiden med att trycka runt inne på Haléns, se om det finns något fint som jag vill spendera lite pengar på. Ute efter en tunnare jacka/kavaj liknande sak. Tittade ju efter det när vi var i sthlm för någon helg sen, men hittar ju inget jag fastnar för så nu hoppas jag mer på nätet..
Dessutom så regnar det ute, så jag är glad över att jag sitter härinne under en filt och myser.

Nej, nu ska jag återgå till att leta jacka.

2 kommentarer:

Kezia sa...

Jaså, bor du där i närheten? :-) Jag har aldrig varit i Norrtälje ens förut, men det gick smidigt att åka dit med bil iaf, inga problem ^^

Patricia / Livet med Vilda sa...

Thåström är ju så sjukt jäkla bra.