fredag 15 maj 2009

Driftig

Idag blev det en sån där dag fylld med överskottsenergi, så vad har hänt här hemma? JO;
Började dagen med att baka småfranska (så nu är frukosten kirrad för helgen), agerade matcentral, tog tag i disken, pratat med min moster, agerade matcentral, sedan gosade jag och Mathilda tills hon somnade och då tog jag tag i bombnedslaget här hemma så nu är det rent och fint här, agerade matcentral. Nu har jag precis satt mig ner efter att ha förberett maten som snart ska sättas in i ugnen samt på spisen, står laxgratäng och potatis på menyn idag.

Kan säga att jag saknar min man också. Sjukt mycket.

Imorgon eftermiddag blir vi med 2 barn till. Hehe. Farsgubben kommer hit och lämpar av mina småsyskon nån gång på dagen. Rickard skulle först köra bmx-tävling i märsta men sen är det fullt hus här. Får se om älsklingen ska till Barkarby imorgon eller inte. Maskinexpo så han ska dit med sin far och några till. Blir antingen det eller så skulle dom jobba men då skulle dom åka dit på söndag istället och då tar han förmodligen med sig Rickard också, så får jag, Andrea och Mathilda roa oss bäst vi vill. Hoppas på fint väder i alla fall.

Skruttis ligger här bredvid och sover. Så sjukt söt hon är. Mammas och pappas underverk. Helt sjukt att man kan älska någon så fruktansvärt mycket. Jag har allt en riktigt fin liten familj....

Du har inte riktigt levt förrän du har något att dö för.
Ab imo pectore - av hela mitt hjärta.

1 kommentar:

ruina sa...

Kirrad.. KIRRAD! Så säger man inte *haha*