söndag 19 juli 2009

1½ år

1½ år idag. 18 helt underbara månader.
Ibland blir det som så att känslorna svämmar över, att kärleken till en person är så stark att det värker i bröstet, och det finns så mycket man vill säga men inga ord gör det rättvisa.
Han gör mig hel. Jag är ingenting utan honom. Han är världens bästa. På alla sätt. Och snygg är han dessutom.
Och man kan inte annat än konstatera det faktum att Mathilda har världens bästa pappa.


Det finns ingenting jag inte klarar så länge du står vid min sida.
Per Erik Granberg - Det finns inga ord i världen som kan förklara hur mycket jag älskar dig.

Du håller mitt hjärta i dina händer.

1 kommentar:

Anna Lundin sa...

Naaw det är så fint att se er tillsammans. Ni är verkligen perfekta.. :D Underbara bilder på er. Mathilda har dem bästa föräldrarna :D