tisdag 28 juli 2009

Rikspucko

Som rubriken lyder...
Jag utnämner mig själv till dagens rikspucko.. haha..
Skulle åka hem till lägenheten idag för att betala räkningar och handla lite... allt gick bra, inga större klagomål... Kommer hem till lägenheten och vad händer? Jo, jag kommer på att jag harglömt lägenhetsnyckeln i spillan...Grattis!
Körde lite telefonterror till älsklingen innan han till slut ringer upp.. jag ställer frågan "gissa vad jag gör, jag sitter utanför lägenheten, varsågod att skratta".. och jag har världens bästa pojkvän... han sätter sig i bilen och kommer med nyckeln...
Här beslutar man sig för att ta bussen in för att han ska slippa köra, och så får han göra det ändå.. men vad ska man göra?

Annars är allt bra, har kokat saft med älsklingens farmor idag... nu ska den stå och dra i 5 dygn, sen får vi väl se om det blir ett lyckat resultat eller inte...Galet god saft i alla fall...

Har även fördrivit tiden med att titta på Allsång på skansen ikväll, och man fick sig ett gott skratt kan man väl kanske säga... Lundin tog sig ton fram mot slutet av programmet och sjöng... så nu kan man ju se löpet framför sig "Hets mot folkgrupp av Anders Lundin på skansen"... För mitt i låten kommer meningen "Vi har precis passerat södertälje, den svarta horisonten", och det lär ju finnas någon journalist som hugger på det.. återstår att se..

Det var det hela tror jag...

Inga kommentarer: