måndag 26 oktober 2009

Bara för din skull

I lördags tog vi oss en liten road trip. Hela familjen. Hamnade först på Thun's. Och det var ju tur att det inte var mycket folk där. Hittade i alla fall det som vi åkte dit för att kolla på, en jacka till Tilda, hon sitter ju som i ett skruvstäd om hon har overallen i bilbarnstolen, så det var en behövlig sak. Älsklingen kom därifrån med Kalle Klen (Calvin Klein) kalsonger, 300:- för tre par. Han hittade ju i alla fall något för en gångs skull och dom sitter ju galet snyggt.. Själv hittade jag ett nitskärp, har ju älsklingens skärp för tillfället, det funkar ju men kan ju vara kul att ha något eget med..

Sen istället för att styra kosan hemåt så styrde vi mot Uppsala och Ikea. Spenderarbyxorna på oss, men det behövs väl knappast sägas?
I alla fall, vi köpte oss en ny lampa till byrån i hallen, Signe orkade ju riva ner den ena så det har sett lite skevt ut, men nu är det ordnat. Så fick vi inhandlat lite värmeljus, det är ju den årstiden och vi hade inga hemma men nu så.
Sen köpte vi oss även ett vitrinskåp ur bestå serien (samma serie som våran tv-bänk) som jag nu är i full färd med att montera ihop. Kan ju säga att jag hatar såna gångjärn som sitter i dörrarna, det är ett helvete att montera ihop, sen att det dessutom är två glasdörrar med så måste man helt plötsligt gå som på nålar, vore ju lite jobbigt om glaset skulle spricka, eller hur?

Det är det jag kan komma på för tillfället som har hänt. Sen går jag i valet och kvalet om jag ska out:a en grej här i bloggen eller inte, förmodligen kommer jag göra det efter imorgon för att inte riskera att folk ska döma och mena på att man tar fel beslut, det klarar vi oss utan. Det vi behöver är stöd och förståelse för hur vi tänker. Men men, får se om jag tar klivet att skriva ut det eller om vi behåller allt som har med det att göra för oss själva, det är ju egentligen bara oss det rör men det kan ju vara skönt att ha någonstans att skriva av sig, right?

Återkommer!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Det kanske är just därför man ska packa den INNAN, så man får med det som borde följa med och lämnar det andra hemma. ;)

Patricia sa...

Hej tjej! <3 Fan vad härligt med roadtrip och shoppingrunda :) Thuns är faktiskt rätt bra, om man hittar guldkornen.. finns rätt mycket skit också :P

Vitrinskåpet var ju hur snyggt som helst.. men så är jag ju helt kär i hela BESTÅ serien också. :P

Att outa eller inte outa, det är frågan.. huvudsaken är att det känns bra! :)

Massa kramar*

ruina sa...

Hihi, ni ska ha en bebis till ;)