onsdag 21 oktober 2009

Det mörker du ser gör att stjärnorna märks lite mer

Se på fan, den däringa mupp-grejen som hade invaderat min blogg igår har försvunnit. Spårlöst. Och min bakgrund syns igen. Helt oförklarligt, men ingen är gladare än jag.

Älsklingen kom hem, åt och åkte iväg igen. Han hade extrajobb att göra ikväll så ikväll är det bara jag och Tilda igen. Så vi får sakna honom ikväll igen! Vi flög solo igår med. Det var ju Ugly Betty och Desperate Housewives igår kväll (ja, jag vet! Men jag följer inte många serier) så älsklingen packade in sig i bilen och åkte för att våldsgästa Peter.
Nu har vi i alla fall precis duschat så nu sitter vi bara här och ugglar, eller ja, Tilda ligger bredvid mig i soffan och är jättetrött, så nu ska jag kramas lite med henne.

Vad ville jag egentligen ha sagt med det här inlägget?
Inte en aning, antar att jag bara ville göra er uppmärksamma på att den där saken hade försvunnit, men det har ni väl redan märkt, bara jag som inte har sett det förrän nu. Haha.

1 kommentar:

Anna (lila neon) sa...

hej!
ursäkta att jag svarar så sent.
nej än så länge har inte siri fått några tänder. känner inget heller. jag fick rätt sent så det får nog hon också skulle jag tro.
har mathilda fått tänder?

kram