söndag 21 februari 2010

Let the sun shine

Tittar man ut genom fönstret nu så kan man nästan tro att det är skönt ute. Men icke, tänker inte låta mig luras av det.
Flyger fortfarande solo, men älsklingen kommer (förhoppningsvis) hem i eftermiddag/kväll! YEY!
Ingen är gladare än mig.

Tilda och jag har förövrigt legat och "knött" (trängts, eller vad fan det heter) på soffan inatt. Hon däckade och jag lät henne ligga med tanken "Jag bär in henne sen" men när "sen" kom så hade jag också somnat tydligen. Haha.
Var väl kankse för det bästa, sängen känns så stor när älsklingen inte är hemma - och det resulterar i att jag sover oroligt, men dom timmarna jag fick sova inatt sov jag hyfsat bra.

Nu ska jag diska och eventuellt baka bröd, men får se på det sistnämda, kanske gör det imorgon under dagen innan Frida (typ släkting tydligen) kommer för att låta mig pränta in ett par stjärnor längs revbenen/höftbenet - typ AJ! Men men, det ger pengar i alla fall.

Per Erik Granberg - Jag älskar dig mer än allt!

Inga kommentarer: