torsdag 4 februari 2010

Första

Kanske dags att klämma in det första inlägget för februari nu.
Helt sjukt, det är februari nu, och om 54 dagar är det dags att sätta 1 ljus i tårtan. Vart tog den tiden vägen??

Här händer i alla fall inte allt för mycket, har ju vart förkyld så det har inte blivit så många knop gjorda, och sen vart ju Tilda förkyld med så det har varit hemma aktiviteter, eller ja igår fick vi släpa oss ut. Var till gyn och petade in en spiral - det var ju inte utan att det kändes, har haft ont i magen hela dagen - men det sa hon också, att jag kunde ha ont ett par dagar.

Idag har vi flygit solo hela dagen. Eller ja, ända sen strax före 2 imorse då älsklingen packade sig iväg för att ploga. Och han är fortfarande ute och plogar, kommer väl hem nån gång runt 23-00 typ.... Saknar honom!
Tilda har mest sovit hela dagen, och det i mitt knä, det enda stället som har passat damen. Så man har ju vart ganska låst. Men inte klagar vi för det.
Annars så har vi busat loss i duschen, hon kom på att det var halt på golvet så om hon la sig på mage så kunde hon kana runt. Och det var ju kul tills hon krockade med toaletten...>.<>
Sen egotrippade vi och myste i soffan tills hon somnade.
Så nu sitter jag här i min ensamhet och slötittar på Kniven mot strupen.

Vill även passa på att säga GRATTIS! till Marie med familj till lilla Manne som tyckte att det var dags att komma ut och träffa mamma och pappa. I vecka 28 - 1163g och 37½ cm lång - mycket liten.

Avrundar med en bild på oss, sen ska jag fortsätta sakna min karl.

1 kommentar:

Anna sa...

lillbusan å krocka med toaletten. Kan inte hjälpa det men småflinar lite. ^_^ Hoppas hon inte gjorde sig illa.

Kram!