lördag 20 februari 2010

Snön suger!

Här sitter man, Mathilda har precis somnat (saknar pappa antar jag) efter att mer eller mindre ha rivit stället.
Älsklingen var ute och plogade hela dagen igår, och idag drog han vid 15 snåret. Han ska sova ute i spillan inatt då vädret är som det är. Och jag saknar honom!
Den här årstiden suger rätt hårt. När det snöar så ser man knappt röken av den andra halvan, visst det ger pengar, men det känns ju inte bättre för det när man får sitta ensam i tid och otid.
Tycker det räcker med snö nu - ge oss vår!

Hur som haver, sitter och slötittar på Sweet home alabama, sett ett par gånger och den är inte bättre den här gången.















Skruttfia och jag körde vårat race i duschen tidigare ikväll, låg på mage i baljan och plaskade(ja hon alltså. Inte jag. skulle förmodligen inte få plats där även om jag försökte ;)

Nu blir det att återgå till att zappa mellan kanalerna.
Ringa älsklingen om ett tag.

1 kommentar:

Göthson sa...

HAHA ja det är jobbigt med detta snö skit väder. Men när man väl kommer ut så är man ju ute =) *positivt tänkande*

Usch hujedamig har han gått och gift sig med jobbet?! Stackarn kan inte få mycket sömn nu när det snöar som hej kom och hjälp mig! Förstår att de blir långa långsamma timmar/dagar.

Jag tänkte ta och försöka blåsa bort all snö nu med mina röklungor! Lycka till Göthson!

Nyper tillbaka