torsdag 18 februari 2010

Sju sanningar om mig

Fick en utmaning av Anna som går ut på att "avslöja" 7 sanningar om mig.

1. Jag älskar mig familj löjligt mycket.
Det finns ingenting som jag inte skulle göra för dom.

2. Jag har människor runt mig som jag kan kalla sanna vänner och dom betyder galet mycket.

3. Jag tatuerar. Är till största delen självlärd, men har även gått som lärling i nästan 2 års tid, och det tråkigaste motivet att göra är tribaler - mer färg och fina motiv åt folket! ;)

4. Jag hatar allt som har med snö att göra (en del av det kan bero på att jag inte ser så mycket av min karl när det snöar) och har inga som helst problem med en icke-vit vinter.

5. Och för att härma Anna så säger jag som så att jag minns inte längre min naturliga hårfärg. Vilket påminner mig om att det är dags att lägga i mer färg i den här dassiga urtvättade svarta som är nu.

6. Jag älskar att baka! Bröd, bullar, you name it! Dock är det typ bara bröd som går åt här hemma, men det andra kan ju vara bra att ha om det ramlar in någon helt sådär oanmält.

7. Jag tycker att tiden har gått galet fort - på gott och ont. Våran lilla tjej håller på att bli stor, och jag skulle gärna trycka på paus för ett litet tag. Bara stanna upp.


Och jag skickar det här utmaningen vidare till:

Samt alla andra som läser min blogg.

Och Ja, ni måste göra den.
Och ja, ni måste lämna en kommentar i min blogg när ni gjort den.

5 kommentarer:

Göthson sa...

SÅ jag va ju tvungen =P

jenny - mamma till elina sa...

sv; tack så jätte mkt! =)
jo jag är faktiskt riktigt glad att det gick så snabbt, även fast jag knappt kunde röra mig en vecka efteråt pga av smärta. men hellre det än att mina värkar hade dragit ut på tiden i flera timmar. allting var absolut värt det! kram

Sandra sa...

Nu har jag varit lydig!! ^^

ruina sa...

Haha, jaja.. jag gör utmaningen lite senare :)

ruina sa...

Nu har jag gjort utmaningen du :)