söndag 22 augusti 2010

Busy Weekend

Igår tog vi oss en tripp till Uppsala, till Fyrishov närmare bestämt för att bada.
Mysigt att hitta på något bara vi 3 med, och det var mysigt i säkert 2 timmar innan Mathilda bestämde sig för att plocka fram sitt allra bästa humör när hon kände att hon minsann inte alls ville vara med längre. Hon fick sig en korv och festis och efter det var hon nöjd kanske en kvart sen var det kört igen, så vi bestämde oss för att packa oss därifrån - det är inte speciellt lätt att bada med ett barn som inte vill bada (och som bekant så ÄLSKAR hon att bada i normala fall).

När vi var på väg hemåt bestämde vi oss för att stanna till vid ikea, bara för att, vi har ju förälskat oss i en soffa där - och när ny lägenhet blir aktuellt (löjligt snart om det blir som vi vill) så ska vi införskaffa den.
Var riktigt sparsamma denna gång och kom därifrån med 3 st handdukar för 49:-. Det var jag som inte kunde låta bli att köpa dom, det var ju för bövelen cupcakes på dom.

På kvällen när vi kom hem och hade ätit så begav sig älsklingen upp till flygis för att hyra film. Det vart Göta Kanal 3 och Alpha Dog - var bara sistnämnda film som var något att ha (tycker jag!) så den kan jag rekommendera, länk till trailer finns HÄR.

Idag har det inte gjorts många knop, jag har färdigställt en tatuering. Och nu sitter vi här, jag laddar upp en bra bit över 100 bilder på bilddagboken, ni tycker väl om mig ändå?

Inga kommentarer: