torsdag 26 augusti 2010

Sjukstuga

Nu är hela familjen snuvig och febrig. Inte jag. Har klarat mig. Än så länge (ritar kors i taket).
Så i förmiddags så packade jag ner Mathilda i vagnen och knatade upp till coop, dels för att hon skulle somna och dels för att jag skulle köpa nyponsoppa, glass, tuttar (= biskvier man har i nyponsoppan) och halstabletter till min sjuka älskling.

I övrigt så har jag skickat in en mattediagnos idag med. Suttit och bråkat med EN uppgift sen igår. Det är rätt drygt när man vet hur man ska göra, men det blir fel någonstans i beräkningen och man får inte ihop det.
Men till slut så.
Och inte nog med att mattekunskaperna strular - ryggen vill ju inte vara sämre den, så igår kväll höll jag på att krevera, ont som satan och när jag gick och la mig så gick det inte att ligga på något sätt alls utan att det kändes som att man skulle gå av på mitten.
Så idag fick jag införskaffa Voltaren Gel - men hjälpte det? Inte mycket då inte.
Någon som vill byta rygg?

Sen tycker jag att det skulle vara lite roligt om alla ni som läser min blogg kunde lämna en kommentar i det här inlägget. Vet att ni är några stycken som läser, så kom igen nu!

5 kommentarer:

Anna Lundin sa...

Jobbigt för dem att vara sjuka. Hoppas dem kommer bli friska snart. Usch rygg vill du nog inte byta med mig, jag har haft problem,ont i den sedan klass 8-9. Så du skulle inte få det bättre.
Sorry!
Det är inte skönt alls att ha ont i ryggen. :(

Var går Mathilda på dagis nu? finns väl en hel del att välja på i Norrtälje? Vad vill du jobba med sedan Mia?

Anna sa...

Jag brukar bara kommentera inlägg där jag känner att jag har någonting att säga om själva inlägget. :)

Anonym sa...

Hej svejs! nu har jag lämnat en kommentar:)

Carro - mamma till 3 sa...

jag läser :) kram

Sandra sa...

Inge skoj att vara sjuka. Tur att du har klarat dig! Du får väl höra av dig om du fastnar på nån uppgift så kan jag alltid försöka hjälpa dig. Lovar dock inte att jag kan. ;) Kram