lördag 10 september 2011

Cherryblossoms

Sov som ett barn fram till typ 13 idag, det var välbehövligt om man säger så. Kan även tilläggas att jag somnade ifrån filmen. Slut som artist? Inte då.
Känns som att huvudet börjar komma på plats igen efter ett par dagar på sparlåga.
Har inte gjort speciellt mycket idag övht, en promenad vart det och sen kom Sara & Linuz förbi för att börja lite smått på Saras tatuering, alla linjer är på plats nu och ska väl fortsätta här framöver någon gång.

Nu slötittar jag lite på Notting Hill, för den har man ju aldrig sett. Frågan är hur länge till jag kommer kunna hålla mig vaken.
På måndag blir det att sätta sig bakom maskinen igen, då blir det text på revbenen på en tjej "Shame on me" tror jag bestämt att det blir, såvida hon inte ångrar sig och vill ha något annat motiv istället.

Later!

2 kommentarer:

Kat sa...

Såg också Notting Hill igår (eller, iaf början) ^^ Fast till skillnad från dig har jag nog aldrig sett hela, faktiskt =/ Kanske borde göra det någon gång! Hehe.

petra sa...

hej:)
har du tid att tatuera mig någon dag?=)