tisdag 27 september 2011

Pretty busy

Igår var det storstädning för hela slanten, började i alla fall men blev inte klar.
På förmiddagen kom Sara & hennes dotter Linnéa hit för att hämta lite kvarglömda saker, när dom dragit så var det till att fortsätta städa, framåt kvällningen så fick jag finbesök igen, även denna gång av finaste Sara, vi drack te och tittade på Idol tills det var dags för henne att dra sig iväg mot bion.

Idag har jag fortsatt städa, måttligt roande. Men började dagen på ett mycket trevligare sätt, nämligen en lunch-dejt med farmor. Blev kinan och nu lär man inte behöva äta mer den här veckan. Ouff så mätt!
När jag lämpat av farmor vid bussen så tog jag mig en promenad runt kvisthamra - eftersom jag ändå var ute - och sen kanske jag inte riktigt kände för att städa. Vem vet?

NU är jag i alla fall klar med städningen och nu ska jag inte göra ett skit resten av kvällen.

Hä'påre!

Inga kommentarer: