söndag 31 januari 2010

brunstig älg?

En underbar helg är till ända, tråkigt men sant.
Missföstå mig rätt, det kommer givetvis bli underbart att komma hem till våran smula.
Om två timmar ska vi vara utcheckade och på hemgång mot norrtälje.
Gårdagen bestod av shopping (och som vanligt så var det jag som handlade och älsklingen följde med och höll god min.) Vi hamnade i skärholmen, inte så märkvärdigt köpcentra om du frågar mig. Sen gick vi runt i affärerna runt här där vi bor. Kom tillbaka med ett par "lack"leggings, 2 på BH och 3 par trosor. Som sagt, älsklingen höll god min och bara följde med. Men tror han tycker det är trevligt. Eller jag vet att han tycker det är trevligt, för det har han sagt. Eller så säger han väl bara så för att det ska låta bra.

Och på tal om låta.....vad ska man säga?
Runt 8 snåret så vaknade jag av en jävla massa stön från rummet bredvid. Sex in action med andra ord. När vi gick ner och åt frukost vid 9 så höll dom fortfarande på. Och när vi kom upp på rummet igen nu strax innan 10 så höll dom fortfarande på. Tjejen är den enda som har hörts tills typ nyss, då kom det ett läte som kan liknas med en brunstig älg!
Nä, men det är väl trevligt för dom att dom förlustar sig sådär, men dom kan ju tänka lite grann på sina grannar. Eller har jag fel?

Från det ena till det tredje.
Igår vaknade jag dessutom och var dunderförkyld. Timing liksom. Är väl sjuk i snitt 2 gånger per år. Och då tyckte väl mitt immunförsvar att det var en jättebra idé att svikta nu, den första helgen på länge som vi kommer iväg och får vara själva. Så behöver ju inte säga hur pigg jag var framåt kvällen.
I alla fall, vi strävade med att söka oss upp till en bar med en galet fin utsikt - stockholm by night. Men där var det smockat, slgasmål om sittplatser och då kände jag som så: förkyld - orkar inte stå - överfull bar - NEJ TACK!
Så vi hittade våran väg till en liten mysig krog där vi satt i nån timme, sen drog vi oss upp på rummet igen.

Bortser man från förkylningen så har helgen varit underbar.
Det får vi göra om älskling, utan förkylning. Älskar dig, Per Erik Granberg!

3 kommentarer:

Sara sa...

Mohaha roliga grannar. :P
Skulle ha knackat på och frågat falll det var någon som hade ont :D haha

Patricia sa...

Fy fan vad vidrigt! Okej att man kanske vill pöka lite extra när man är på hotell men dom där verkar ju behöva hyra en stuga i skogen nästa gång..

Trist att du gick och blev förkyld lagom tills helgen, det är ska alltid vara nått.. så typiskt. :(

Btw, har inte fått min jävla lön än..! Men så fort jag får den så sätter jag över det jag är skyldig. Hoppas det är okej!

Massa kram!

Patricia sa...

Mina pengar på mobilen tog slut så jag kan inte svara på sms.. haha! Så jävla bra timing. Hade varit fint att ha lön-jäveln så att man åtminstonde kunde tanka på mobil-fan.

Nu får du ta och krya på dig tills nästa vecka då jag och Vildus kommer och våldgästar! Då jävlar ska vi leka! :D KRAAAAAM*