måndag 17 maj 2010

Done!

Nu har jag varken ork eller lust att pilla mer.
Och om ni av någon anledning inte ser det nya så får ni väl trycka F5 några gång.

Idag har jag och Tilda roat oss med att åka buss i värmen. Hon har flirtat med alla barn som fanns på bussen typ.
Sen har jag gått som ett snedvridet "s" ute hos svärföräldrarna, för att damen vill ju minsann promenera nu för tiden, men är alldeles för feg för att prova själv så man får ju snällt assistera med att hålla i henne i händerna.

Vart även sen middag pga storhandling.
Och jag verkligen känner hur högt intressesmurfarna hoppar där borta i hörnet när dom ser det här givande inlägget.
Så jag ska skona er.

Men vill även säga att vi håller alla tummar som går här hemma - säger inte vad det gäller. Än. Heh!

4 kommentarer:

Anna sa...

Oh... Jag tror varför ni håller tummarna... Jag är rätt säker iaf... Så jag håller tummar och tår oxå... =P

Anna Lundin sa...

Älskar din blogg! Underbara bilder på er alla.

Sara sa...

Tycker din blogg blev skit snygg!
Det gjorde du bra Mia :D

Patricia sa...

Jättefin design! :) Äre bebis på g? Måste jag ju in och snoka.. ;D