söndag 23 maj 2010

Vad hände?

Ja det kan man fråga sig.
Fram tills igår har det varit solsken och allmänt mysigt väder, men vad vaknar man upp till idag? Regn! Och inte så lite heller. Lagom kul. Så idag har det varit inneaktiviteter för hela slanten - med ett grinigt barn! Damen klev upp på fel sida sängen idag, utan tvivel.
Älsklingen har jobbat idag med, och det är ju lagom kul det med. Eller inte. Har honom hellre hemma på helgerna. Men vad ska man göra?
Skulle egentligen har varit ut till spillan idag för att städa ur lilla huset, men det behövdes inte då svärmor tyckte vädret var tråkigt och ville ha något att göra. Och jag är ju inte den som gråter om jag slipper städa.

Det tycks även vara så att jag var väldigt hemlighetsfull vad gäller slutet av det här inlägget(<-- länk!). Så nu ska jag vara övertydlig istället.
Nej, jag är inte gravid!
Hur många är ni som trodde jag menade det?
Höll tummarna för något heeeelt annat, men tänker inte skriva ut vad förrän det har hänt. Så det så. Nyfiken i en strut!

Imorgon då, ja det är fortfarande ett oskrivet blad, får se vad som händer och fötter.

Världens finaste!
Älskar er!

2 kommentarer:

Elin sa...

Har jag rätt om jag gissar på Sara då? :)
kram

Sara sa...

Haha jag trodde helt seriöst att du var med barn din lille rackare :D

Men det var ju för oss du skrev det. Så gulligt :)