söndag 20 november 2011

Deadline

Vart barnfri redan igår, istället för idag.
Inte för att jag har haft tid att tänka på det, men ändå. Jag har mest suttit med näsan i mina böcker och föreläsningar som ligger uppladdade på den plattform respektive kurs ligger på.
På tal om det ja, jag läser ju en kurs "Design, Genus och Estetik" och den råkar ju vara på engelska, uppgifter och hela köret, och även föreläsningarna.... Och jag säger bara en sak - det är ta mig fan en fördel om personen som håller i föreläsningarna behärskar det engelska språket innan denne ger sig i kast med att försöka lära ut något på detta sätt. Har tittat på samma föreläsning 3 gånger nu och jag fattar fortfarande ingenting.

Jaja, förhoppningsvis blir det bra. Eller ja det måste bli bra för det är deadline imorgon, och just nu känner jag stressen komma krypandes och tack vare det så halkar motivationen sakta men säkert ner på noll.

Hej vad kul. vad gör ni idag?

Inga kommentarer: