tisdag 22 november 2011

Jag ser att du ler men jag tror att du tvivlar

Trött som ett jävla as rent ut sagt!
Stressade som fan igår för att jag inte var färdig med en uppgift som skulle lämnas in igår (trodde jag eftersom det stod den 21 på inlämningsmappen sist jag kolla) var in för att bekräfta deadline men NÄ, se då har dom bytt datum så deadline är den 5 dec istället. Snällt att dom meddelar. Stressade i onödan med andra ord men nu kan jag ta det lugnt med det sista momentet i uppgiften i alla fall. Alltid något.

Hursom, klockan 07.45 knackade det på dörren och där stod dom däringa besiktningsnissarna som ska husera i lägenheterna i det här huset hela dagen idag, och hela dagen imorgon. Så det var ju bara att masa sig upp det trots att ögonen rullade runt i skallen, satte mig (eller ja, okej jag halvlåg) på soffan och skulle läsa lite inför diskussionsfrågan på fredag i en annan kurs jag läser, väckte mig själv typ 5 gånger genom att jag tappade boken i ansiktet. Behöver jag säga att det projektet la jag ner och avvaktar en stund med?

Har sammanställt lite LCHF-recept istället och det är väl tänkt att jag ska ta en promenad runt kvisthamra och sen förbi flygfyren för lite handling. Men det får ju snällt vänta tills efter 16. Om jag känner mig inlåst? Inte ett dugg. (märk ironin!)
Hur som helst, sen jag smygstartade lite med LCHF i lördags så mår jag fruktansvärt bra, slipper den där uppblåsta känslan jag brukar få av pasta osv... Så det är ju skönt, hoppas det ger lika bra effekt på måtten med...

1 kommentar:

Angelica sa...

Hej =)
Ja klart jag kommer ihåg dig. Men de va jätte längesedan jag såg dig. Du har också lämnat Långed har jag förstått =) Jo nu väntas de tillökning. Den skulle kommit igår men den verkar trivas bra där den är ^^ Får se om jag lägger upp någon bild kanske. Det har vare lite bloggtorka ett tag nu så jag borde skärpa mig för de som är nyfikna =P Jag är inge vidare på att skriva och blogga egentligen men många som vare nyfikna på vad vi och våran hund har haft för oss och nu även på hur allt går med magen så man får försöka =) Hoppas allt är bra med dig? Du har också fått barn har jag ju hört. Roligt att du länkade till dig blogg. Jätte fin och jätte söt dotter du har! Kram Angelica