fredag 25 november 2011

Vi lever alla med känslan att falla

Pluggat i stort sett hela dagen. Kommit så långt som jag hade hoppats att göra.
Plockat fram stakarna med så nu står dom i fönstren med sällskap av diverse stjärnor.
Lite småstress har det varit i ett par dagar nu men jag har styrt upp verksamheten med bravur.

Däremot fick jag ett enormt sug efter att åka till Paris häromdagen, och vet ni? Det är precis vad jag tänker göra, troligen i vår alternativt i höst. Så det så! Det finns inget kanske med den resan utan den kommer bli av. Har samtalat lite med fader om det, om hur mycket pengar det brukar gå åt när han åker dit, mest för att få ett hum om hur mycket pengar det kan komma att gå åt, så nu kommer det att sparas pengar, äntligen har jag ett befintligt hål att stoppa lite pengar i annat än att leva för stunden. Nu jävlar!
Och JA, jag tänker åka dit själv!
För att ladda mina batterier, för att njuta av staden, för att komma bort från vardagen. Sen känns det som om det är dags att resa lite nu, det var alldeles för längesen sist.

Imorgon kommer skrutten hem med, så får se om vi styr lite bakning kanske, det är ju för fasiken 1 advent på söndag, vad hände där liksom?
Helt sjukt!

Nu blir det lugnt resten av kvällen. Men inte klagar jag för det. Behöver varva ner lite.
Later!

Inga kommentarer: