måndag 21 november 2011

LCHF

Idag börjar jag äta efter LCHF (började iofs lite smått redan i lördags men idag är det den riktiga starten..). Mer om det kan ni läsa HÄR.
Bilder och resultat kommer komma sen när jag känner mig nöjd.

Lyckades hursomhaver ta mig igenom de 2 föreläsningar för den uppgiften jag höll på mig igår, men det var ju inte utan viss problematik med att förstå vad hon egentligen ville ha sagt. Nej, som sagt - ska du föreläsa på engelska så se till att behärska språket ordentligt.
Ska dock färdigställa uppgiften idag, städa det sista, tvätta och tatuera. Så idag är det fullt upp.
Imorgon kommer det besiktningsgubbar hit som ska kolla ventilationen i alla lägenheter i det huset jag bor i, fick tydligen inte godkänt när dom gjorde en koll sist, så dom ska ha tillgång till lägenheten imorgon och på onsdag mellan 08-16.
Tur att dagarna ska spenderas med näsan i div. böcker och inget annat är inplanerat dom dagarna.

Nä, dags att göra ett kragtag nu. Later!

Inga kommentarer: