torsdag 10 november 2011

I'm too busy gazin' the stars - I feel amazin' enough

Mycket händer - lite tid.
Det har tatuerats, kramats med skrutten, lunchat med släkten, kramats med skrutten, varit till Ikea med fina människor, stressat, bråkat med csn, bråkat med självregistrering på div. kurser jag ska läsa under hösten, kramats med skrutten, påbörjat projekt höststädning och snark.... you get the picture.

Sen har det väl kanske inte känts som att jag har haft något värdefullt att dela med mig av så jag har väl på ett sätt skonat er från menlösa inlägg. Eller något åt det hållet.
Hur som helst så har årets julklappshandling börjat, köpte första för ett par månader sen - Hell NO att jag tänker trängas med folk i sista minut iår - hennes antal är nu uppe i 3, och ett par till ska det nog bli.
Släktens julklappar är redan fixade så det kan vi stryka från listan.

Idag har jag i alla fall masat mig upp till dagis och hämtat skrutten, satt mig på bussen och lämpat av henne hemma hos sin fader, som tack för det blev jag bjuden på middag - och det är ju alltid trevligt att slippa laga mat.
(Till män som anser att kvinnans plats är i köket - glöm inte bort att det är där som knivarna förvaras..... just saying!)

Nä, nu blev det nog natten.

Inga kommentarer: