tisdag 30 juni 2009

3 månader

Idag blir våran skrutt 3 månader. Och igår skrattade hon högt för första gången, först en sväng utanför oss när vi skulle gå och möta min mamma, och sen skrattade hon så det ekade i hela trappuppgången när vi var på väg upp till lägenheten. Lilla hjärtat!
Det händer mycket med henne just för tillfället, tar tag i saker själv och ska smaka på.. haha.. kläderna är speciellt spännande att smaka på, samt snuttefilten hon fått av sin farmor..
Nu sitter hon i babyskyddet och pratar för sig själv och är allmänt jätteglad, och allmänt jättesöt.

Idag har vi vart in till stockholm, jag och Mathilda. Lämnade av mina kusiner vid tåget, fruktansvärt tomt utan dom nu. Dom har ju ändå varit här i en vecka så man har ju vant sig. Haha. Men samtidigt så är det ju skönt att det bara är jag, älsklingen och Mathilda nu igen.

I söndags vart det en tripp till åland för mig, älsklingen, cici och cassie... Mathilda var hos sin farmor och farfar och huserade lite.
Har inte hänt så mycket annars, orkar inte göra någonting i den här värmen känns det som... Man flyter ju bort bara man rör sig... Men nu ska vi inte klaga!

Inga kommentarer: