fredag 5 juni 2009

Finbesök

Igår kväll kom Trissan, hennes Tomas och söta Vilda över..
Tatuering stod på schemat, Trissan skulle pränta in Vildas namn på vaden.. Vart riktigt bra när den vart klar, efter några pauser..
Skruttisarna låg och hade det trevligt i gymmet, till en början i alla fall.. Sedan började dom trigga varandra och sen var gråtkavalkaden igång... "Skriker du så skriker jag ännu högre" typ. Tomas fick till slut packa in sig själv och Vilda i bilen och åka en sväng för att få
henne att lugna ner sig.
Hur som helst är hon en astrevlig tjej som jag mer än gärna håller kontakten med.. Lite kul att hon har Vilda med som är typ jämngammal med Mathilda.


Idag är det ungefär lika spännande väder som det var igår, dvs inte alls.. Det regnar i alla fall inte.. det är alltid något.
Jag och Tilda tog oss i alla fall en promenad för en stund sedan och gick upp och störde pappa (hennes pappa alltså) på jobbet en stund.. Dock var det mest jag som "störde" (eller inte) då Tilda mest sov. Kallt som satan ute med, får hoppas på bättre väder imorgon så man vågar sig ut en sväng och ta en runda neråt parken, är ju custom bike imorgon. Men återstår att se.

Nej nu ska jag ta den lilla damen här bredvid mig, hon är allt annat än glad just för tillfället.

1 kommentar:

Anna Lundin sa...

Vad trevligt :D iihihih flickorna hade en liten gråt-tävling kanske.? hhihi..
det skulle vara roligt att ses Mia. Var längesen och jag gillar verkligen inte att jag var som jag var förut. :D
Hoppas vi kan ta upp kontakten igen :D Roligt när jag får barn sedan också. Så kan barnen träffas. :D hiihi