tisdag 3 november 2009

Kom bara närmre, du ska få mitt hjärta

Ikväll flyger vi solo, Mathilda och jag. Älsklingen är ute och kör jord. Inget han behövde göra, men eftersom det är tisdag idag så är tvn min. Haha. Desperate och ugly betty, och behöver jag ens säga att det inte tillhör älsklingens favoritprogram?
Hur som helst så saknar jag honom och hade nog gärna haft honom hemma. Men det är väl bra att han har något att göra så jag kan koncentrera mig. Haha.

Kommer komma en bättre uppdatering här framöver, ingen motivation att skriva alls just för tillfället.
Men nu är allt (se föregående inlägg) avklarat och det gick relativt smärtfritt. Skönt att ha älsklingen hemma hela dagen i alla fall.
Nä, nog om det. Bjuder er på en låt istället.

Älskling, den är tillängnad dig. Vet dock att du inte kommer gilla stuket på låten, men texten är till dig.. Andreas Grega - Älskling (<--- spotify- länk)

"När vi är tillsammans, älskling
är saker inte alls så kämpigt.
När vi är tillsammans, älskade
är saker så mycket enklare."

Inga kommentarer: