onsdag 2 juni 2010

Då ingenting är som man tror, inget är som det ser ut

Jag orkar inte! Det är allt jag har att säga egentligen.
Känns pest och pina just nu. Jag älskar dig!
Mer än du kan ana, orden räcker inte till.

För att inte säga för mycket så tänker jag varken säga bu eller bä.
Hoppas på det bästa inför morgondagen (onsdag).
Jag vet att det kan gå att lösa. Jag vill och hoppas att det ska gå att lösa.
För våran skull - vet att vi är starkare än såhär.
För Mathildas skull - behövs ingen motivering.

(Den negativa delen väljer jag att inte tänka på... för mycket.)
Även om man tänker på tok för mycket när man har sovit mindre än 3 timmar sen i söndags.
Mat är inte ens att tänka på.

Winnerbäck varvat med Melissa Horn går varmt - tacka fan för spotify!
Blir lite som plåster på såren, även om det bara finns en sak som hjälper på riktigt.

Du och jag mot världen - var det inte så?

"Jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut
Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut!"

2 kommentarer:

Carro sa...

Styrke kramar gumman!!!

ruina sa...

Men usch, hoppas att det inte är så illa som det låter :/