fredag 18 juni 2010

Klageri Klagera (inga ord med va fan!)

Så har man gått och blivit sjuk. Det var ju kul. Eller inte.
Halsen värker - och det som kommer ut låter mest som en kråka som hamnat i målbrottet. Så här sitter man och pimplar varmvatten med citron och honung - allt för att bara lyckas med konsten att svälja, bara det är ett projekt i sig ska ni veta.
(ungefär nu kan ni börja tycka lite synd om mig, haha)

Sen har vi den underbara ryggen som tycks vilja göra allt för att göra livet lite surt för mig. Värken just för tillfället påminner om den jag hade i slutet av graviditeten - men hurra!! Gravidkrämpor from hell - och inte får jag något barn för det den här gången.
(Nämnde jag att ni kan börja tycka synd om mig nu?)

Nä, nu ska jag gräva ner mig bland kuddarna här i soffan och försätta slötitta på Mitt stora feta grekiska bröllop i brist på annat.

1 kommentar:

Lynn sa...

Tack så mycket! :) Jag trivs jäkligt bra i svart hår faktiskt!

Kram!